Aquest divendres, el frontó municipal de Beniparrell serà l'escenari d'un intens dia de competició en els Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (JECV), amb partides de la segona fase en frontó individual femení i la tercera fase A en frontó parelles. Les jornades començaran al matí, amb diversos enfrontaments per determinar qui passarà a la fase final autonòmica del 15 de desembre.

La competició arrencarà a les 9 hores amb les partides de la categoria aleví en frontó individual femení. En aquesta categoria, les jugadores Sandra de Beniparrell, Nuria de Massalfassar, Luján de Quatretonda, Adriana de Xilxes, Núria de Riba-roja i Isabel de Vall de Laguar es disputaran l'únic bitllet disponible per accedir a la fase final autonòmica, que tindrà lloc el proper 15 de desembre.

Després, serà el torn de la categoria infantil, que també es jugarà en grup únic, on les jugadores Noa de Marquesat, Carmen de Massamagrell, Rosa de Moixent, Nagore de Quatretonda i Ainhoa de Vall de Laguar lluitaran per aconseguir una plaça a la fase final autonòmica.

Les partides de cadets tancaran la fase de frontó individual, amb dos bitllets en joc per a la fase final autonòmica del 15 de desembre. A partir de les 10:40 hores, competiran en grup únic les jugadores Saida de Meliana, Gemma de Carlet-Volea, Leyre de Torrent, Nuria de Bicorp i Amy de Vall de Laguar.

A partir de les 11:10 hores, arrencaran les partides de la tercera fase A en frontó parelles, amb enfrontaments de la categoria aleví. Els equips El Genovés, Massalfassar A i Albuixech A es disputaran un lloc a la fase final provincial de València, que se celebrarà el 14 de desembre. També en la categoria cadet, els equips El Genovés, Massalfassar A i Quart de Poblet lluitaran en partides de tots contra tots per aconseguir l'accés a la final provincial del mateix dia.

Finalment, en la categoria infantil, a les 12:30 hores es disputarà una única partida entre els equips Marquesat A i La Baronia A, que lluitaran per un lloc a la fase final provincial del 14 de desembre. La fase final autonòmica de frontó parelles es jugarà una setmana després, el 21 de desembre.

Amb aquestes competicions, el frontó de Beniparrell es prepara per una jornada emocionant que determinarà els millors equips i jugadors de cada categoria.